Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը չունի ոչ բարեկամ երկրներ, այլ ունի պետությունների ոչ բարեկամ վերնախավեր։ Պուտինը կարծում է, որ նրանք, ովքեր դադարեցրել են Ռուսաստանի հետ փոխգործակցությունը քաղաքական ճնշման պատճառով, կվերադառնան։ Ըստ նրա՝ ինքնիշխանության կորուստը կնշանակի Ռուսաստանի գոյության ավարտ։ Նա վստահ է, որ Եվրոպան ներկայում զրկված է ինքնիշխանությունից։               
 

«Դե՛ն գցենք խավարի գործերը և հագնենք լույսի զրահը»

«Դե՛ն գցենք խավարի գործերը և հագնենք լույսի զրահը»
16.10.2018 | 01:54

Տե՛ր, քո լուրը լսեցի և վախեցա, նայեցի քո գործերին և զարհուրեցի. դու կճանաչվես երկու գազանների միջև, երբ տարիները մոտենան՝ կհայտնվես, երբ ժամանակը հասնի՝ կերևաս (Ամբակում. 3; 2)
Առեղծվածային երկու գազանների մասին մենք կարդում ենք նաև Սուրբ Հովհաննես Աստվածաբան Ավետարանչի Հայտնության գրքի 13-րդ գլխում:


Այս գազանները մարգարեությունների ընդհանուր համատեքստում նույնանում են համաշխարհային տիրապետությունների հետ: Երկու գազանները կարելի է դիտարկել որպես մարդկության երազած երկրային դրախտի երկու հակադիր գաղափարախոսություններ, երկու ծայրահեղություններ` համայնավարություն (վարչատիրություն) և ժողովրդավարություն (դրամատիրություն), ստրկատիրություն և ամենաթողություն, կրոնամերժություն և բազմակրոնություն, վերջապես, սուտ և կեղծիք: Ամբակումի գազաններին վարդապետները նույնացրել են անգամ Քրիստոսի երկու կողմերում խաչված ավազակների հետ, ինչը հնարավոր չէ անել Հայտնության գազանների դեպքում: Ամեն պարագայում, Ճշմարտությունը` Քրիստոս, խաչված է մնում երկու գազանների միջև: Ակնհայտ է, որ գազանները հորիզոնական մտածողություն կրող երկրավոր թագավորներ կամ կառավարման համակարգեր են, որոնք իշխում և տիրում են աշխարհի ազգերին երկրի վրա հաստատվելիք «պայծառ» ապագայի տեսլականով կամ «ապրիր այսօր» կարգախոսով` մերժելով Երկնային հավիտենության հնարավորությունը: Կառավարման այդ համակարգերը ճշմարտության կրողը չեն, այլ ճշմարտությունը հալածողներ և խեղաթյուրողներ են: Սակայն, զարմանալիորեն, Աստծո Խոսքը մեզ պատվիրում է հնազանդվել ամենայն իշխանության, քանզի չկա իշխանություն, որ Աստծուց կարգված չլինի. «Ի սեր Տիրոջ հնազա՛նդ եղեք մարդկային ամեն իշխանության՝ թե՛ թագավորին` որպես գերագույն հեղինակություն ունեցող մեկի, թե՛ կառավարիչներին` որպես նրանից ուղարկվածների, այն բանի համար, որ նրանք չարագործներին պատժում են, իսկ օրենքը պահողներին՝ գովում.... Ապրեցե՛ք որպես ազատներ և ազատությունը իբրև չարիքի պատրվակ մի՛ բռնեք, այլ ապրեցե՛ք որպես Աստծո ծառաներ: Հարգեցե՛ք բոլորին, սիրեցե՛ք եղբայրությունը, վախեցե՛ք Աստծուց, պատվեցե՛ք թագավորներին» (Ա Պետրոս 2;13-17): Պողոս առաքյալը երկրորդում է. «Ամեն մարդ, որ իշխանության տակ է, թող հպատակի նրան. քանզի չկա իշխանություն, որ Աստծուց չլինի, և եղած իշխանությունները Աստծուց են կարգված: Հետևաբար, ով հակառակում է իշխանությանը, Աստծու հրամանին է հակառակում. և նրանք, որ հակառակում են, իրենց դատաստանն են ընդունում, քանի որ իշխանավորները վախ չեն ազդում բարի գործերի համար, այլ՝ չար գործերի.... ահա թե ինչու հարկեր եք վճարում: Արդ, հատուցեցե՛ք յուրաքանչյուրին իրենց պարտքերը. որին հարկ՝ հարկը, որին մաքս՝ մաքսը, որին երկյուղ՝ երկյուղը, որին պատիվ՝ պատիվը» Հռոմ. 13;1-7):


Նկատենք, որ առաքյալները խոսում են հեթանոս իշխանությունների մասին և խոսում են մի ժամանակ, երբ կատակոմբաներում ծպտված Եկեղեցին հալածվում էր և չուներ այդ հալածական վիճակից ազատվելու հեռանկար կամ ակնկալիք, որովհետև հալածանքը և փրկությունը նույն կերպ էին ընկալվում: Քրիստոնեական վարդապետության ողջ էությունը կայանում է նեղություններին համբերելու մեջ. նեղվել` չնեղելով միաժամանակ, այլ կերպ անհնար է դավանել Հիսուսին` Աստծո Սերը. «Եւ բոլոր նրանք, որ ուզում են աստվածպաշտությամբ ապրել Քրիստոս Հիսուսով, հալածանքների մեջ պիտի լինեն» (Բ Տիմ.3;12): Սա, թվում է, մի տեսակ կրավորականություն է, սակայն միայն առաջին հայացքից: Քրիստոնյայի գործառույթը բոլորովին այլ է. «Եւ ոչ ոքի պարտապան մի՛ մնացեք, բացի միմյանց սիրելուց, քանի որ, ով սիրում է ընկերոջը, կատարում է օրենքը.... սերն իր ընկերոջը չար բան չի անի. սերն է օրենքի լրումը.... Գիշերն անցավ, և ցերեկը մոտեցավ. ուրեմն դե՛ն գցենք խավարի գործերը և հագնենք լույսի զրահը. շարժվենք առաքինությամբ, ինչպես ցերեկով...., զգեստավորվեցե՛ք Տեր Հիսուս Քրիստոսով և մարմնին խնամք մի՛ տարեք` ցանկությունները գոհացնելու համար» (Հռոմ. 13;8-14):


Արտաքին հանգամանքներին դիմադրելու և դրանք փոփոխելու փոխարեն քրիստոնյան պետք է լծվի սեփական նկարագրի` Քրիստոսի պատկերով կերտմանը. «Դրա համար էլ չենք տկարանում. այլ, թեպետև մեր այս արտաքին մարդը քայքայվում է, բայց մեր ներքին մարդը նորոգվում է օրըստօրե. որովհետև մեր թեթև նեղության առժամանակյա հաճախանքը մեր մեջ առաջ է բերում հավիտենական փառք, որ գերազանցում է ամեն ինչ. քանզի չենք նայում տեսանելի բաներին, այլ՝ անտեսանելիներին, որովհետև տեսանելիները ժամանակավոր են, իսկ անտեսանելիները՝ հավիտենական» (Բ Կորնթ. 4;16-18): Այսինքն, քրիստոնյայի գործունեությունը կախված չէ արտաքին հանգամանքներից, այլ արտաքին իրողություններն է, որ պետք է փոխվեն քրիստոնյայի ներանձնային ոգորումների` վերանձնայինի փոխակերպման ճանապարհին: Երկրային դրախտի հավատացող, հեղափոխության աստվածաբանություն դավանող քրիստոնյաները ուրանում են Աստծուն, Նրա հայտնված Սերն ու Սրբությունը. «Ճիշտ է այս խոսքը, թե` եթե Քրիստոսի հետ մեռանք, Նրա հետ էլ պիտի ապրենք. եթե համբերենք, Նրա հետ էլ պիտի թագավորենք. և եթե ուրանանք, նա էլ մե՛զ պիտի ուրանա. և եթե հավատարիմ չմնանք, Նա հավատարիմ է մնում, որովհետև Ինքն Իրեն ուրանալ չի կարող» (Բ Տիմ. 2;11-13:)

Երեցկին
Լիլիթ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
Գորիս

Դիտվել է՝ 1995

Մեկնաբանություններ

˝ďż˝ďż˝ďż˝ďż˝ďż˝ /culture" rel="nofollow">Մշակույթ
  • Մարզական
  • Կենսակերպ
  • Տեսանյութ
  • Այլ
  • 25.08.2025